Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

30.11.05

Yolda izle kaybolmıycam...

NavTURK şirketi GPS (global positioning system) teknolojisi kullanan bir yol kılavuzunu geliştirdi ve piyasa sürdü. Zaten Navigasyon ve GPS meraklısı olan bendeniz de alıp taktım arabama. Müthiş memnunum. Yön yol iz özürlüsü olduğum için merkezi ve herkesin bildiği yerlere giderken bile yanlış kavşaktan yolu uzatarak gireim heryere.

Bu sorunumu şimdilik gayet iyi çözmüşe benziyor. Ulusta Teğmen Kalmaz caddesindeki bir iş yerine gitmem gerekiyordu ve beni kapısına kadar en kısa yoldan götürdü geçen gün. Yukarı gökyüzüne doğru göremediğim GPS uydularına bi selam çakıp sonra da NavTURK cihazını elimle poh pohladım. Helal olsun dedim.

Artık bilmediğim daha önce gitmediğim alakasız bir yere işim düşsün de direk kapısına kadar en kısa yoldan gitsem diye sabırsızlanıyorum. Taksici olmak varmış...

Hiç yorum yok: