Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

1.12.05

Babam ve Oğlum

Herkezi etkiledi beni de çok etkiledi. Beni bi ayrı etkiledi.
Sinemaya gittiğimiz ekibe bak: Ben, eşim, annem ve babam (ki babamla sinemaya gitmeyeli sanırım yıllar oldu)
Nasıl olduysa bu filme beraber gittik. İzlerken herkes kendine bir rol aldı ve filmde o karakteri kendisi olarak izledi. Zaten sanırım herkesin kendinden bişeyler bulması herkesin kendini filme koyması çok doğal çünkü heryerde herkesdeki dile gelmeyen vurgulanmayan sorunu gözler önüne seriyor bu film... Aİle içi kopukluk. Sevdiğini söyleyememe durumu.
Tamam benim için durum filmdeki gibi trajik değil ama hayat meyat koşuşturması sevmeye sevilmeye fırsat bırakmıyor tabi.

Babam da dedi zaten...

Hiç yorum yok: