Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

30.11.05

Ses kayıt cihazım

Bayramda bi ses kayıt cihazı aldım. Sony marka içinde hafızası olan kasetsiz bişey. Cebimde cep telefonu ile birlikte taşıyordum daha 1 hafta öncesine kadar. Niyetim o anda aklıma gelen cevher gibi bir fikir olursa artık onu kaçırmamak ve hemen kayıt altına alabilmekti.

Üşengeçliğim ve unutkanlığım bu kadar çok olunca o anda parlak bulduğum fikirleri asla tutamıyorum ve de bir yere yazamıyorum.

İşin garibi aleti aldım beri bi halt aklıma gelmiyo. En akıllı benmişim gibi aklım sıra bulduğum hayat kolaylaştırıcı çözümler dönüp beni avlıyor ve fikirde kıt biri olduğumu suratıma nazikçe vuruyor...

Neyse artık cebimde taşımıyorum. Bi çekmecem var evde. İçinde duruyo...

Hiç yorum yok: