Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

26.8.08

Şu adama bişey söyleyin yaaa...

Kimileri vardır kimseye verecek bişeyi yoktur ama tutar blog açar. Kimisi ise ender tecrübelerin sahibidir ve bencilce kendisine saklar herkesi mahrum eder.

Onur benim nam-ı diğer kardeşim benden çok farklı yanları ile "lan bu adam senin kardeşin mi?" dedirtmeyi bilmiştir her zaman.

Onurun bir çok genç gibi teknolojiye, marka ürünlere, arabalara ve yüksek yaşam tarzını temsil eden her türlü olgu ve kavrama bir düşkünlüğü vardır araştırır okur takip eder ama aslında Onur'u nispeten ender kılan şey bütün bu zamazingoların bizzat 1. elden tüketicisidir. O yüzden değerlendirmeleri eleştirileri çok daha gerçeğe yakın somuttur.

Nereye geliyoruz?

Ben bu herife bi blog açması için yalvarıyorum. Açarsa ve ufaktan takılmaya başlasa harika olacak diyorum ama illa sakallı birisinin demesini bekliyor sanırım... Ki bende nefis bi ufak keçi sakal var. Neyse, baskılarım devam edecek. Onur's Lifestyle blogu çok inanılmaz güzel olacak. Bir çoklarının gözü gönlü açılacak. bekleyiniz.

http://onrkymn.blogspot.com

Hiç yorum yok: