Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

19.8.08

Bana adaptör demeyin...




Evet bunu yapıyoruz şimdi.
PIPI35 falan iptal o ad olmadı zaten. Telefonda arayıp bilgi almak isteyen kimse cesaretle güvenle ürünün adını söyleyemedi. Henüz hazır değiliz buna millet olarak.

Zaten tasarım o kadar değişti ki. Adaptör artık çok daha büyük bir tasarıma sahip o bakımdan PIPI ismi zaten hiç uymadı artık bu ürüne.

Aşağıdaki yazıma bakıyorum da ne safmışım ne salakmışım. "Nerden Nereye" diye yazı yazmışım sanki "bir yerlere" gelmişiz gibi. Ha tabi şimdi durum farklı artık bir yere geldik sanırım. İşi şansa bırakmadım bu sefer prototip değil seri üretim mantığı ile ürettiğimiz adaptörü test ettim ve sorunsuz çalıştırdık.

Neyse ne anlatıyodum ben?

Ha evet şimdi bu Handy35 üretiliyor. Güzel güzel çıkıcak. Sıcak sıcak sahiplerine ulaşıcak. Ama artık bana kimse en az 10 yıl ne adaptör desin ne adaptör göstersin. Ne uyku kaldı ne aile düzeni kaldı. Param da dahil olmak üzere herşeyim sıfırlandı beni benden aldı bu proje.

Cahil cesareti ile olmayacak bir işe kalkıştım süreç boyunca öğrendiklerim kazandıklarım bu projede bana en büyük hazine oldu. Bir okuldan daha etkili hayat dersleri aldım. Bazı şeylerin çok kolay olmadığını gördüm sonra da yapınca aslında herşey kolay mış onu da anladım :)

Neyse iş güç bitmiş gibi yazmanın alemi yok daha herşey devam ediyor. Bi de Bu Handy35 e bi site kurmam lazım şimdi. Bi de güzel bi logo ayarlamalı bu adaptöre.

Yurt dışına satabilir miyim dersiniz?

1 yorum:

ferdibaran dedi ki...

slm..abi ben cumhuriyet üniversitesinde radyo tv yayıncılığı 1 .sınıf öğrencisiyim..20 yaşındayım..çoook büyük derecede kalitede güzellikte film çekmek istiyorum..kısa film üniversite adına film yarışmalarına gönderilmek üzere..seni iyiki tanıdım değerli abim...değerli diyorum çünkü kafamda karmakarışık olan senaryo..nası çekice..gibi soruları senin sayende sildim..artık bende yapabilirim bende çekebilirim mantığını senin sayende kazandım bunun için sana ne kadar tş etsem azdır..abi ben seninle tanışmak,netten senden yardım almak istiyorum..ne olur abi bana yardım et..mail adrsim bjk_ferdi308@hotmail.com facebook: ferdi baran sert tşk derim değerli abim..