Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

15.9.08

Ne olacaksa olsun artık...


Seri üretim bitti ben de kolilerin içindeki parçalardan keyfile ilk Handy35 i montajladım. Üstündeki parmak izlerini mazur görün bi yandan DoubleWhopper hüplettim keyiften :)
Şimdi logolarımızı basacağız ve en nihayetinde Türkiye'yi 35mm adaptörü ile buluşturacağız.

Bu modele V3 diyoruz.
Son kes hatırlatalım Uyumlu kameralar: 30,37,43mm filtre çaplı bütün kameralar.
Canon FD ve M42 lenslere uyumlu. Çok yakında Canon EF ve Nikon Mountlar da geliyor.
İsteyenler follow focus ya da matte box kullanabilmeleri için ROD çubuklarını da alabilirler.
HD kamerası olanlar HD macro mercek de alabilirler.
Yakında harici monitör bağlantı parçası,
Ergonomik üst ve yan tutma kolları gibi aksesuarlar da gelecek hepsinin tasarımı bitti.

4 adet AAA pille çalışıyor.
Komple aletsiz takımsız elle bağlantı özelliği
Motor devrini ayarlama özelliği
Kesinlikle sessiz (Redrocktan daha sessiz)
Basitçe bir bayonetten diğerine geçebilme özelliği
Işık kaybı ölçümü yaptık: Redrock Micro ile aynı performanstayız.
6mm ve 8mm tripod bağlantı yuvası mevcut
Kenarlarda kararma performansını ölçtük : Redrock Micro ile aynı
İstediğiniz taktirde aynı gün kargoya verilebilen tek adaptör.
1 yıl garanti



Fiyatlarımızı görmek için TIKLAYIN

Böylece ilk defa etekteki taşları döktük...
Bittiğinde hakiki web sitemize buyrun mutlaka. Şu anda onu hazırlıyoruz.
www.handy35.com
Posted by Picasa

2 yorum:

D dedi ki...

Eline sağlık Kadir. Hem senin hem de sinemacı arkadaşlar için en iyisi olsun. Hem tebrikler, hem afiyet olsun :)

Semih_B dedi ki...

Ben de keyiften bi sigara yaktım.. Kaç zamandır Handy35'i bekliyorum.. Deneme çekimlerini vimeo'da ne zaman görebileceğiz?