Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

7.7.08

UmitKara Blog


http://umitkara.blogspot.com

Son 1 yıldır her haltı beraber yaptığım ortağım Ümit'in bloguna burdan ulaşabilirsiniz.
Ben takip ediyorum faydalanıyorum. Planlarını bana söylemeden önce direk bloğuna yazıyo.

Şu anda Şayin'in senaryosu vs vs dışında, tüylerimi tiken tiken eden bi dizi konsepti ile ilgili uğraş veriyor. Sonu hayır olsun hepimiz için.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Ümit Kara'nın blogu ahlaksız ifadeler içermektedir ve Kadir Köymen Bey'e yakışmamaktadır.

Adsız dedi ki...

sadece ahlaksız değil aynı zamanda komik cümleler var.neymiş efendim lost iyi değilmiş daha iyisini 3 ayda yazarmış.lostu 3 günde oturup izlemekle olmuyormuş demek.dizi hakkında en ufak bilgisi yok.en basidinden lostun 250 kişilik senaryo ekibi var.daha blog yazamıyor birkaç hafta uğraşmış bırakmış.ben de kadir takip edin diyince mutlaka iyi bir blogdur diye düşünmüştüm şaşırdım açıkçası.

Adsız dedi ki...

evet daha blog yazamayan biri nasıl senaryo yazacak merak ediyorum :))ben şapşal buldum açıkçası..

Adsız dedi ki...

hayata öylesine gelmiş biri gibi.28 yaşında bir hayalkırıklığı.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yok artık bu kadar da olmaz. bugüne kadar okuduğum üç blogtan biri küfürlü zaten. yapmayın arkadaşlar ümüt kara nın blogunu okudum yoğun işleri dolayısıyla veya yaz dolayısıyla yazmadığını düşünüyorum çünkü yazın nette takılan insan sayısı azalıyor ve okunmayacağını düşündüğü içinde yazmıyo olabilir. hem bu bizi ilgilendirmez. yazarsa okursunuz yazmazsa okumazsınız. bikere 3 ayda lostu daha iyi yazarım demek kendine olan güvenini dile getirmektir ben öyle algıladım. neyse.. boşverin.. ben hiçbir kusur göremedim ümit kara nın blogunda..

Adsız dedi ki...

ha birde unutuyordum hayata öylesine gelmiş biri bu tür işlerle uğraşmaz. yer, içer ölesine yaşar. adam bir şeylerle uğraşıyor görmüyor musunuz. neresi hayal kırıklığı bunun.

Mert dedi ki...

ha birde yine unutuyordum:D neden ümüt kara nın bloguna yazmıyorsunuz? ben söyleyeyim isimsiz olarak yorum yazmaya izin verilmediği için. isminiz ve mail adresiniz karşı tarafa görüneceği için. öyle değil mi? böyle hakaret etmek kolay olduğu için. adam isimini cismini gizlemeyerek "sikimde değil" yazmış bence alkışlanması gereken bişey. neyse..

Adsız dedi ki...

son yorumda saçmalamışsın.ne demek küfrünü alkışlayalım.bence insanlar çekindikleri için değil yorum yazmak için üye olmak ya da mail adresi yazmaktan üşendikleri için buraya yazmışlar.ayrıca buraya yazılmasının bence en önemli sebebi kadir köymenin duruşu.herkes onu seviyor taktir ediyor yaptıklarını.kadirden 5 tane olsa bu ülkede bu ülke çok farklı olurdu.bu yüzden şaşırıyor insanlar.
http://serdarkarakas.blogspot.com/ bu da benim blogum.blog demek seviyesizleşmek demek değil.

Mert dedi ki...

kadir in duruşuna karşı bir söz söylemedim. ayrıca kadir de zamanında forumunda ahlaksız ifadeler kullanmıştır. alkış meselesine gelince tabii ki küfür alkışlanamaz. ama dikkat edersen ben küfür ettiği için alkışlanması gerektiğini söylemek istememişimdir. adamın tarzı bu ve açık yüreklilikle ismini cismini gizlemeden kendini ifade etmiştir.

kadir meselesine gelince. bu ülkede binlerce kadir var zaten. siz sanıyorsunuz ki kadir bütün bu işleri sizi faydalandırmak, aydınlatmak öğretmek için yapıyor. kadir yaptığı bütün şeyleri kendisi için yapmıştır. premiere derslerini size öğretmek için yapmamıştır kendi bildiğini göstermek için yapmıştır. sitesinde bulunan film nasıl çekilir makalesini sizin için yazmamıştır "bakın ben bu işi biliyorum" demek için yapmıştır ve yaptığı diğer işleride diğerleri gibi egosunu tatmin etmek için yapmıştır.

kadir senin söylediğin nitelikte biri olsaydı bugün farklı bir yerde olurdu. neyse uzatmak istemiyorum.. ama bu ülkede kadirden bol ne var. benimsinemalarım, aftereffects formu, kkymn formu gibi sitelerde ünlü olma hayalinde insanlardan bol ne var.

Adsız dedi ki...

mert sanırım sen bu işin içinde olmadığın için bunu pek anlayamıyorsun.kadirin taktir edilen yanını söyleyeyim sana.insanlar şöhret olmak için,para kazanmak için,taktir edilmek için ve sayamayacağım bir sürü bilmem ne dürtüsünü tatmin etmek için bu işi yaparlar.kadirde bunlardan birini veya birkaçını istiyor olabilir ya da hepsini istiyordur ama bilgisini paylaşıyor.ha diyeceksin ki dürtüleri için yapıyor evet haklısın ama bu eleştirilecek bi yan değil.veriyor ve hakkını da istiyor.kasaba gidiyorsun et alıyorsun karşılığında para ödüyorsun.karşılığı elbette olacak.ben de profesyonel kurgucuyum.bu işten para kazanıyorum.ama oturup bi eğitim videosu hazırlamak içimden gelmedi hiç.kadir yapıyor bunu işte ki bence karşılığını bile tam olarak alamıyor.benim de filmlerim var ödüllü 2 filmim var ama bi wepsite hazırlayıp ordan insanlara tecrübelerimi paylaşmayı istemedim hiç.bi blogum var onu da yeni açtım can sıkıntısından.ara ara sinemayla ilgili yazacam oraya kendimle ilgili de yazacam ama hiçbir zaman seviyemi bozmayacam.3 blogdan biri küfürlü diye benimki de küfürlü olsun bi şey olmaz diye düşünmeyecem.aslında bu konunun burada konuşulmasının tek sebebi kimsenin ümite bir şey söylemeye hakkının olmaması.yazarsın adamın bloguna eleştirini sanane der girmezsin bir daha der bi şey diyemezsin.burda zayıf halka kadir oluyor blogu önerdiği için ama kadirin de hakkını yememek lazım.artık yoldan adam çevirsen bu konularla az çok ilgili kadiri tanıyorum çok şey öğrendim diyor ondan.kadir bi okul oldu artık.yapabileceksen sen de yap ya da yapan 2 kişi daha göster hak vereyim sana.

Mert dedi ki...

aslıda benim anlatmak istediğim başka.. şimdi bana şunun cevabını verin. kadir gerçekten sinema ile alakalı işler mi yapıyor. kadire bir şans verilse sinemaya yeni bir fikir yeni bir boyut kazandırabilir mi? bence hayır. kadir in bir uzun metraj filmi doldurabilecek kapasitede olduğunu düşünmüyorum. benim yorumum bu ülkede kadirden 5 tane olsa daha farklı olurdu diyene idi ve zaten söyledim de söyleyeceğimi. bence bu ülkede fatih akın, nuri bilge ceylan vs gibi yönetmenlerden 5 tane daha olsa farklı olurdu. işte benim anlatmak istediğim mesele bu. kadir sadece teknik bilgilerde söz sahibi. sinema gibi bir derdi de yok zaten. neyse.. bu konuda daha fazla yazmak gereksiz.

Adsız dedi ki...

mert söyleyeceğini baştan söylemeyip neden uğraştırıyorsun insanı anlamıyorum.sinema yapmakla amatör film yapmak farklı şeyler tabi.baştan böyle yazsan anlaşmış olacaz seninle.bu arada isimsiz olduğu için anlaşılmıyor son 3 yorum bana ait.

sidar serdar karakaş

Kadir Köymen dedi ki...

Abooow.

Ümit Kara küfür eder mi etmez mi bunun tek kararını o verir. Fakat ben benim blogumu okuyanlara da bir tavsiyede uyarıda bulunmak isterim.

Burda da küfür gördüğünde "bu kadir bozdu bunun blogu da okunmaz" diyen kafadakiler şu andan itibaren blogumu takip etmeyi kesebilirler.

umitkara dedi ki...

vay be!!
"ahlaksız ifadeler içeren blog"!!!

"isimsiz " olan şahıs, gerçekten kötü durumdasın, ilaç kullanmalısın bence..
birşeyleri kavrama sorunun olması bir yana, bir de şuursuzsun!

çünkü bir başkasına ait olan birşeyi beğenmemen normal olabilir ama "blog söyle yazılmalı!! senaryo böyle olmalı" gibi şeyler söyleyebileceğini sanman ve hiç konuşmadığın, tanımadığın bir insana hakaret etmen çok acınası bir durumda olduğunu gösteriyor..

"ahlak" senin icat edebieceğin ve savunabileceğin kadar sığ bir şey olmadığı için öle her istediğinde
-sız ekinide onla kullanabileceğini sanma!
yada san!kimin umrunda.

herkes kendi işine baksın!

ve şunu da demek isterim ki;
bu işlerle uğraşan insanlar ne haldeler inanamıyorum!!ne yiyip ne içip bu hale geldiniz..
belli bir ifade şekli ve dili daha oluşturamadan, bir şeylere yorum yapmak neyinize!..insan utanır, çekinir..

vay be!