Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

29.5.08

PiPi35 prototip!


Kimsenin ciddiye almadığı avucun içinde kaybolup giden o heyecansız sıkıcı görüntüleri veren ve atıp kurtulmak istediğiniz kameralarınızı saklayın!!!
PiPi35 çok şok az bir zaman içinde hazır olacak.

Bir 35mm adaptörde en önemli konu FOCUS PENCERESİDİR... PiPİ35 en pahalı adaptörlerden çok daha rafine bir fokus ekranına sahip. Öyle ki titreşim aparatına bile gerek kalmadan pürüzsüz bir görüntü alabiliyorsunuz! (kafadan konuşmuyorum bizzan elimdeki P+S Technik mini35 ile kıyasladım.)

Titreşim ünitesi yok. achromatic lenst yok. bu ne demek??? İmalat fiyatının inanılmaz düşmesi demek. Bu da çok yakında inanamayacağınız komik bir fiyatla herkes 35mm sinema adaptörüne kavuşacak demek...

Prototipin görünümü bu. Kameranın ekranındaki sonradan ekleme değil. Ufak ufak adaptörle çekilmiş görüntüleri de hazırlamaya başlıyorum. www.pipi35.com da hepsi yakında yerini alacak...

Sıkı tutunun efendim. Amatör sinema Türkiye'de şimdi değişiyor işte...
Posted by Picasa

5 yorum:

Adsız dedi ki...

harika! ucuz olması manyak :) 5 liralık "şayin"e 15 liralık modiifiye olayına dönmesin olay :)tebrik ediyorum ve bekliyorum

Adsız dedi ki...

Kadir hakaten pipiye benzemiş :)
eline sağlık diyelim.
Sonuçları bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

yalnız dikkat ettiyseniz pipinin :) uzun olması bir esneme yaratmış görünüyor. Bu da plastikten yapılmış opjektif giriş kanalında ağırlıktan dolayı kırılma ve yalama yapabilir. Taşıyıcı ile birlikte kullanılması gerekiyor kanımca. Kadir bu konuyu dikkate almalı diyorum.

Adsız dedi ki...

haklısın bencede objektif yuvasına zarar verebilir ilk etapta vermeyebilir;fakat zamanla ağırlıktan dolaya esnemeye yol açar.

Adsız dedi ki...

Güzel ama flip modülü olmadan işkence olacak. Titreşim de şart bence... Olay adaptörde değil flip modülde. Ama umarım değiştirirsin. Bir arkadaşım da üretiyor bakalım hanginiz önce ;-)