Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

14.3.08

Bahar geldi!!!


Bahar geliyor ve artık kış uykusundan uyanma vaktidir! Bütün kış ayları boyunca havaların soğukluğundan şikayet edip film çekemeyenlerin bakalım artık ne mazerati kaldı? Vakit dışarı çıkıp güneşin altında kamera ekipmanlarına yıllık bakımlarını yapmak, bazı parçaları tamir etmek vaktidir.
Kimileri hollywood neden bu kadar ilerde biz niye bu kadar gerideyiz diye düşünüyor. Ben de aynen öyle düşünüyorum. Fakat film endüstrisinin nerede olduğunu bir düşünün. Los Encılıs. 4 mevsim güneşli sıcak hava film çekmeye inanılmaz müsayit. Biz de ancak yılda 6 ay film için uygun havayı buluyoruz.
Yapmamız gereken her güneşli günü iyi değerlendirmek. Belki ancak bu şekilde aradaki farkı biraz kapatabiliriz :)
Ben başladım bile! Haydin bakalım!!!
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: