Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

16.2.08

Başlamak ve bitirmek.


Giresun'a gittik. Ümit'le birlikte vaktimizin ve gücümüzün yettiği kadar fotoğraf çektik. Giresun'a ve dedemin köyüne sayısız kes gittiğim halde bu sefer hiç görmediğim bir tarafını gördüm herşeyin... Artık hayatta olmayan dedemin ve anneannemin evlerine girdim. Her zaman oturdukları banka oturdum aşağıdaki dereyi seyrettim. Burada bir film çekeceğimiz için olan heyecanım 2 ye katlandı. Büyüleyici el değmemiş karakter dolu tarih dolu yerler oralar... Anlatacağımız hikaye için yaratılmış gibi...
Posted by Picasa

1 yorum:

ByeCush dedi ki...

Sonunda bir filminizde Anadolu'nun bağrında görüntüler izleyeceğime çok sevindim.Bir yandan da aklıma şu soru takıldı...

Genelde ödül alan uzun metrajlı filmlere bir bakıyorumda hep köy alanları kullanılmış bu sizce etkili olyor mu?

Birde Kadir abi çok önemli aklıma takılıp duran birşey var eğer müsadeniz olursa onuda sizden öğrenmek isterim.