Hoşgeldiniz...

Yürüttüğüm prodüksiyon çalışmaları başta olmak üzere aslında kendimle ilgili her türlü mevzuyu açıyorum size.
Zaten blog dediğin nedir ki?
Budur...

2.2.07

Şimdi nerdeyim?

















Şimdi hayal edip bişeyler yazıyorsun. Hiç farkında olmadan o şeyleri de yaşıyorsun.

Hayalinin ötesinde bütün gerçekliği ile ihtiyacın olan ve olmayan her yönü ile orada o anı yaşıyorsun. Ve benim ne işim var lan burda diye kendine soracak oluyorsun bir an sonra cevap hemen geliyor net bi şekilde... Doğru ya ulan ben kendim istedim burda olmayı...

Başıma geleceklerin olacağım yerleri haberim olmadan bilgisayar başında otururken şekillendiriyorum... Ama herşeyi yaşayıp tersten geçmişe baktığımda bunu görebiliyorum...

1 yorum:

ByeCush dedi ki...

Ne desem ki be Kadir abi herşey mükemmel sende yazarlıkta buna dahil.